LTK - Dag 3

Slocknade direkt jag kom hem från Micke igår. Rätt säker att det inträffade innan kl 23.00, dvs nytt PB! Kommer inte ihåg sist jag somnade så "tidigt". Det var iaf hur skönt som helst och imorse vaknade jag 06.57 hur utvilad som helst! Låg ändå kvar och kollade lite nyhetsmorgon och kände lugnet. Sen efter en ordentlig portion fruktkräm så var det dags att rigga om spöna. Gårdagens gäddtackel byttes ut mot BM efter regnbåge. Målet med dagen var att dra upp ett gäng bågar från Kvarntjärn. Detta visade sig dock inte vara allt för lätt.. La ut två spön och sedan satt vi (jag, Micke, Stefan ( Mickes systers man), och givetvis Maja) vid elden i lite mer än 4 timmar utan ett pip från larmen. Men ska jag vara helt ärlig så spelade det inte så stor roll. Bara så underbart skönt att komma ut och sitta och snacka en hel dag i trevlig sällskap.


Kom hem just efter 15.00 och har sedan dess hunnit att vara och inhandlat diverse grejs inför morgondagen. Satan i gatan så skoj det kommer att bli! Sen ringde Macke E och han hade riktigt trevliga nyheter! Blir att åka hundspann från Huvträsk ut till Håkanstjärn! Har aldrig åkt det förr så det ser jag verkligen fram emot. Undra om Majsan kan agera ledarhund?


Nu blir det att äta 1 kilo älgskav och sen blir det att hälsa på lilla Håkan som just anlände till LTK.


Peace, love and understanding


Kommentarer
Postat av: makce

ni börjar få ihop ett bra gäng däruppe nu! kul! fint med hundspann också! när dyker ronan upp? landar han på flygrakan?

2009-04-08 @ 16:54:31
Postat av: Danijäl

makce: Han kommer tyvärr inte.. Är lite tjafs i Westlife som han måste reda ut. Men ska jag vara ärlig så känns det lika bra. Tror inte han skulle passa in så bra där uppe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback