Söndagsbloggen

Då var det söndag igen. Obehagligt hur snabbt 2,5 veckor kan gå... Är som ni kanske förstår back in Umeå och jag är redan spyless... Jävla skit ställe!! Har dock varit och lånat en madrass av Herr Ågren så jag slipper iaf sova i fotöljen i natt... 2 veckor kvar nu.. Så det är bara att bita ihop och kämpa på! Har sinnessjukt mycket att göra i skolan och sen så kör juh id fisket igång vilken dag som helst.. Men som det ser ut nu så lär man inte hinna blöta flugan en enda jävla gång.. Blä!

Nää, nu måste jag skriva om nått roligare. Det första jag då kommer att tänka på är resan ner till Umeå tidigare idag. Den var i sig helt värdelös MEN det är det nått som gör mig överlycklig så är det när man kör förbi en långtradare, blinkar höger, blinkar vänster, tittar upp i backspegeln och sen kommer den; en snabb flash från långtradarens extralyse. Lyckan är då total! Var 100% idag och då blir man extra glad!

Nu blir det att bädda ner sig i min "nya" säng, tälja lite torr kött, kolla lite teve och tycka synd om mig själv..

PS. Tusen tack till alla underbara Pitebor som förgyllde mitt påsklov! Ses inom en snar framtid!

Kommentarer
Postat av: makce

fick också respons på blinket idag. kan man bli lyckligare?

2009-04-20 @ 16:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback