Kanon kväll i Pålkem!

Igår skickade jag ett sms till Micke och Håkan och bjöd in dom på middag här i Pålkem. Chansen att dom skulle komma såg jag som väldigt liten. Men nu visade det sig att dom bara jobbade 4 mil från mig så dom kom! Så jag har bjudit på en sagolik pasta middag med en lika fantastisk efterrätt. Sen har vi gått på loppis och haft det allmänt trevligt. Bästa kvällen ever i Pålkem! Det enda som skulle ha gjort den bättre var om Mickes underbara sambo Madde (Ronja) skulle kunnat ha varit med.. Men nu blev det inte så men blir att styra ihop en ännu finare middag bara för henne inom en snar framtid! Ludde: makce snackar så mycket skit om Maja, därav kommentarförbudet. Dock är hundvaktsfrågan löst så nu kan du fortsätta att skriva Markus :) Ne, nu ska jag lägga ner mobben och ta och istället ta upp min nya bok (Deon Meyer - Död i gryningen) som är jätte, jätte bra! Sussa gott! //D

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Äru och kampar i mitt Pålkem eller ?? ;0)

Postat av: makce

tack putte. kul att va tillbaka. jag och maja borde sätta oss ner och snacka igenom våran situation. kan inte fortsätta såhär :)

2009-07-07 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback