Länge sen..

Hello!

Semester = mindre-sitta-framför-datorn-tid..

Har hur som helst haft det hur bra som helst! Förr helgen spenderades i LTK tillsammans med Majsan. Där fiskade vi abborre högt och lågt samt besökte skogen på nätterna. Sen har jag hunnit med att hålla in en flugfiskekurs, varit och fiskat i RFN-området, klippt mig, inhandlat en massa nya kläder och nu ska jag dansa och le tills på söndag morgon..

Så, nu är det duschning som står på schemat och sen kommer Tommy och plockar upp mig för att sedan dra vidare till Henke och Eva i Svensbyn. Ska bli riktigt nice! Å sen ikväll är det ju DLK!!! Daaaa så coolt det ska bli!

In i dimma nu med dig så ses vi säkert på området!

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback