Tillbaka till verkligen!

Nu har det gått lite mer än 3 dygn sedan mitt liv förändrades radikalt. Innan den 27 juni var jag rätt så tuff, rätt så häftigt och rätt så klok. Det som saknades var en harr över 2 kg.. Men med den i bagaget så blev jag helt plötsligt den coolaste, tuffaste och smartaste människan i världen! Så har det iaf känts fram till nu. Nu har jag gått flera mil genom snår och myr tillsammans med en miljard mygg och dubbelt så många bräms i 35 gradig gett och då kommer man faktiskt ner på jorden igen.. Iaf för ett tag. Nu sitter jag i en bil med AC och börja känna mig lite små dryg igen :) Ha en trevlig kväll! /Super-Putte! Ps, www.wildlifemedia.se måste du kika in om du till läsa mer om helgen. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback