Gokväll!

Har just avverkat bort tidernas berg av disk. Pust och flämt. Tur att man har diskmaskin. Annars då? Seminariet imorse gick över förväntan. Dock känns tentan på fredag sjuuuukt seg. Som belöning till mig själv har jag fattat beslutet att dra hem till kära Piteå direkt efter den. Ska bli så oerhört skönt att få träffa alla där hemma samt att få lite miljöombyte! Ludde och makce, vad är planerna med helgen???

En sak har jag redan planerat och det är att börja fixa till i mitt rum där jag kommer att bo från och med i maj. Råkar du vara händig eller sitta med några extraordinära skills när det kommer till att fixa till i källarrum är du varmt välkommen att joina mig. Arbetet beräknas starta på lördag vid tolvsnåret.

Sen till en jätte nyhet!
http://blogg.wildlifemedia.se/ föddes igår!

Siktar på att blir utelivets (inte krogen) OMY! =)

Nu vill min solstråle ut. Sussa gott!



"När man knäpper en knapp i fel knapphål blir det omöjligt att knäppa de andra riktigt"


Kommentarer
Postat av: makce

jadu putte. vi håller att knåpa ihop ett program här. vill bara vara säker på en sak först. arbetet med snickeriet snartar 12:00 på lördag va? inte 0:00? känns som att det har stor betydelse rent kvalitetsmässigt.

2009-03-11 @ 16:26:29
Postat av: Putte

Dåligt av mig. Lördag kl 1200 är tiden som gäller!

2009-03-11 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback