Gokväll!

Pratade just slut på mitt refillkort med min exjobbshandledare. Men det var det lätt värt eftersom han tyckte att allt såg hur bra ut som helst! Bara lite kvar på diskussionen och lite mer referenser sen är det klart och betalt som Patrik skulle ha sagt! JES! Fan så skönt.

Sen vill jag utbringa en hyllning! Denna hyllning tillfaller ALLA mina fantastiska och underbara polare som har funnits till hand den senaste tiden! "Ring dygnet runt", "Kom och bo här", "Me casa, su casa", födelsedagspresenter levererade från Pite till Umeå och såna grejer. Tack för att ni finns!

Samma sak gäller min fabulösa familj. Love you!

Nu blir det en kvällspromis med Majsan och sen lite popcorn framför The Rock!

Ta Ta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback