Paltkalas på Skogis

Idag har Herr Ågren för första gången i sitt liv smakat palt! Grattis till dig!
Själv blev jag lite besviken på paltkalaset.. Fick bara en! Och som tvättäkta Pitebo så äter man juh alltid minst tre! Arrangörerna hade inte räknat med en folkanstormning av sällan skådat slag. Men dom ska dock ha en stor eloge för den ensamma stackars palten jag fick smakade alldels förträffligt!


Efter paltäventyret drog jag vidare till Vildmannahallen där vi hade träningsmatch. Dock inte för att spela utan för att hämta pengar från en sponsor. Lite små kul var att Peder Bodén var med i vårat lag. Gissar på att han var med och provspelade för att fylla upp den gigantiska luckan jag kommer att lämna efter mig... =)


Efter det har det inte blivit många knop. Känner mig sjuk och hängig.. Blir en lite kvällspromis med min lilla ögonsten och sen eftersom man är en så pass duktig student blir det lite kurslitteratur och släcka lampan innan 22.30.


"Blott de tama fåglarna har en längtar. De vilda flyger"


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Nu har jag bättrat på det så nu är det kommentarbart. ;0) Sov gott och vakna torrt !! =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback