Ryggont? Svar Johan Adam!

Behöver massage!!!


Varför?



Har alltså stått från kl 1700 och packat ihop grejer till kårvalet i kuvert och sen klistrat ihop dessa. Dra åt helvete så trist!! Över 5000 gjorde vi innan smärtorna blev för stora. Å gudnåde du som får ett sånt här kuvert och bara slänger det!!


Jaja, tur att sällskapet var klockrent och att en belöning väntade efteråt:



Hot Chipotle, mmmm! =)


Sen ett jätte grattis till Sveriges snabbaste och skickligaste kuvert packare/vikare:



Johan "Gamst" Jonsson fyller juh år idag om ni har missat det!


Avslutar med ett klipp som jag tillägnar makce:



Nä, Over and out!

Kommentarer
Postat av: makce

hehe. tack daniel! ärligt talat är det där en av mina absoluta favoriter! så det var väldigt passande :)



kanske också borde passa på att gratulera gamst fastän jag inte menar det! grattis!

2009-03-23 @ 21:53:11
Postat av: Putte

hahaha! makce, du är okryddat en av Sveriges roligaste människor =)

2009-03-23 @ 21:57:34
Postat av: Ludde

Att Putte har blivit engagerad kårkille trodde jag inte

2009-03-24 @ 07:25:24
Postat av: Jenny.

Tackor och bockar för länken !! =0)

Postat av: makce

putte: tack :)

ludde: känns osannolikt men samtidigt inte. en helt klart kompetent kårkille.

2009-03-24 @ 19:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback