1 maj!

Hej.


2 extremt hektiska veckor både fysiskt och pysiskt är snart till ända. Herregud så skönt! Pappa kommer med släpet på söndagsmorgonen och redan på måndag börjar jag att jobba. Ska bli så oerhört skönt att komma hem, börja om på ny kula och stå på egna ben.


Igår var det Valborgs och en oerhört trevlig sådan. Först grillning med grabbarna grus och sen yatzy med Stefan, Håkan och Lisa (Jag vann!). I bakgrunden poppades Roxette Greatest Hits, som btw kanske är en av världens bästa skivor! Och sen blev det ett litet gästspel på Corona och sen en lång promis med lilla Maja.


Lika kul var det inte när jag gick för att hämta bilen nu för ett tag sen. P-böter på 500:- =(
Man fick visst inte stå där mellan 02.30-08.00. Världens största parkering. Sinnessjukt dåligt!


Har fiskat en del också. Rapporter om det finns på http://www.wildlifemedia.se/

Fått fisk vid varje tillfälle men fisket är långt ifrån igång på allvar. Uppe i 7 idar på 4 svängar vilket man tar på en halvtimme när fisken är igång. Blir nog att dra ut en liten sväng ikväll för att kolla.


Men först måste det packas, städas, diskas, byta däck, exjobbas mm. Sen har jag inget Internet i läggan så man känner sig rätt offside.. (tackar gud för textteve!)


Någon som vill byta liva med mig?!?


Avslutar dagens lilla blogg med en trudelutt från Lasse:



Kommentarer
Postat av: makce

har du överhuvudtaget något i läggan?

2009-05-01 @ 18:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback