Årets vackraste dag!

Jobbat idag. Alltid segt att jobba på lördagar men när jag var ledig igår så kändes det helt okej och dagen gick riktigt snabbt. Sen efter jobbet drog jag ner till min favorit storasyster och åt en underbar brut-lunch med stekt korv. Mumma! Efter det så bar det i väg ut till Jävreskärgård för att efter 22 år äntligen kolla in makces stuga! Å vilken stuga sen! Säger bara, men duuu! Har som aldrig förstått mig på människor som köper stugor ute vid havet när man kan köpa en stuga i inlandet. Men efter att ha sett denna kanon fina stuga så kan även jag tänka mig bo så där.. Nu blir det en lite taktik vila och sen blir det nån form av festlighet med grabbarna grus. Ska bli nice.

Håller även på att styra ihop ett PSTT4 och upplägget känns riktigt, riktigt bra just nu!
Återkommer med info inom en snar framtid.

Skål!

Kommentarer
Postat av: makce

vad fint putte! :) men är vi inte 27 år? eller var du förbi mig i jävre när vi var 5?

2009-05-17 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback