2 dygn, 5 kommentarer...

För dåligt! Funderar starkt på att ge upp min karriär som seriös bloggare...
Mina kära syster kan skriva ett inlägg på 6-7 rader utan bilder och berätta om
hur Mios natt var. Då har hon 10 kommentarer på en timme!

Nu kanske jag låter lite bitter och avis, men det är jag inte alls! Förstår bara inte
vad man ska göra.. Kanske får adopterna nån liten knatte...
Jaja, ska inte gräva ner mig i det nå mer nu.

Sitter nu på skolan och har just avnjutit kall kyckling med lyxpotatissallad med vitlök smak.
Inte varje dag man har med sig middag till skolan och sitter framför skärmen och äter den...
A-student sammanfattar jag det som!

Som avslutning bjuder jag på min nya favorit:




Tjing!

Kommentarer
Postat av: makce

tror uppriktigt att du kan få mycket fler kommentarer om du lägger pink på hyllan och plockar fram nå bättre klipp. men det är ju bara vad jag tror.

2009-04-23 @ 21:22:36
Postat av: Emmeli

haha vad rolid du är!

Men gör det, adoptera en unge så lovar jag dig att du kommer få fler kommentarer och dessutom öka dina unika besökare ;-)

Postat av: emma

for förbi här och hade förstås inte samvete att passera utan att lämna en kommentar. kan trösta med att du har många fler kommentarer på din blogg än vad jag har på min iaf... verkade som att flugfiskesäsongen börjat bra..? :)

2009-04-24 @ 22:14:47
URL: http://jagmastarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback