Sommarens vackraste dag!

Dra en spark på asfalt så härligt väder det har varit idag! Och nu också för den delen. Sitter tillsammans med min favorit tjej och myser i kvällssolen och väntar på att bli upphämtad. Började jobba för 12 timmar och 11 minuter sen men det känns verkligen inte så. Känns nästan som om man har semester. Fan vad jag Älskar mitt jobb! Men ännu mer Älskar jag att vara ledig. Å det blir jag imorrn! Planerna så här långt är: Middag hos världens bästa storasyster imorrn. Sen tandläkaren och ett kontrollbesök på fredag morgon. Sen kommer ju Stefan mitt på dagen nån gång sen på fredag. Så måste hinna städa och göra fint. Sen på kvällen blir det fotboll och nån öl med grabbarna grus. Å sen på lördag smäller det! Då blir det harrsjön för hela slanten. Ojojoj så trevligt det ska bli! Nä, nu ska jag sola vidare och få betalt för det :) Simma lugnt! Å just ja. Mamma försökte skriva en kommentar men det fungerade inte. Hon tycker iaf det ska bli kul och se mig brun för en gångs skull :)

Kommentarer
Postat av: makce

fotboll blir grejer!

2009-06-24 @ 23:03:53
Postat av: Emmeli

Din mail? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback