Back in Umeå

Gokväll.

Tillbaka till ett extremt dimmigt Umeå. Dagen har förflutit i ett extremt högt tempo. Vaknade av att morbror Lars kliver in genom dörren där just innan 07.00. Sen har jag hunnit med att varit förbi affären, Grans, skrapat hela taket i källaren, lunchat med Micke, packat, kört 22 mil, handlat, tvättat bilen, hämtat Maja, lagat mat, pratat i telefon, kollat innebandy och nu sitter jag här och slökollar hockey med trötta ögon.


Känner att jag måste få dela med mig av min ilska. E4:an mellan Umeå och Skellefteå är tamefan världens sämsta väg! Att den ens får kallas europaväg där är ju ett skämt! 373:an till LTK är tretusen gånger bättre!


Hade en massa tankar i bilen på väg ner som jag hade tänkt printa ner men dom är borta nu.

Jaja, var säkert inget viktigt.


Kvällspromis direkt efter att Lin(d)köping har avgjort och sen 10 timmars sömn!



"Tyck inte illa om att bli gammal, var glad att du får chansen..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback