Men duuuu!

Vilket extremt vackert väder det är ute idag. Helt fantastiskt! Har varit ute i över en timme med min lilla kelgris och hennes favvo polare Monty. Går dagen blev kanske inte lugnare än lugnast, men vi hade det jätte trevligt. Gjorde mitt första besök på E-puben och sen drog vi vidare till NH. Efter det blev det en take away meny som jag och Maja delade på när jag kom hem. Jätte mysigt =)


Nu sitter jag och inväntar ett telefonsamtal från Herr Ågren för att kunna styra upp dagen. Exjobb står relativt högt på listan men vem vill sitta inne när moder jord bjuder på årets vackraste dag? Får se vad som händer.

Sen ett stort tack till alla er som tror på mig som poet! Viktigt att känna att man har en publik bakom sig för att orka jobba vidare. För att producera högklassiga små dikter på ett löpandeband är ingen dans på rosor. Det är ett hårt jobb där du aldrig får koppla av! Men jag trivs.


Auf Wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback