Rekord!

Blondinbella, Carolina Gynning och kenzas, släng er i väggen! Igår hade jag 32 unika besökare här. 32 st!! Nytt rekord! Tack alla unika besökare där ute. Detta betyder jätte mycket för mig!


Lule åkte ut ikväll. Känns ändå skönt. SM-slutspelet i hockey är ju egentligen inte alls så intressant och det finns ju så bra mycket annat man kan hitta på än att glo på dålig hockey på stor rink.

Ett exempel är att dra ut och springa! Det är både hälsosamt och roligt. Jag och Maja nästan flög fram runt Nydalasjön nu ikväll. Iaf till en början. Sen blev hon trött och seg igen. Vad är det för fel på dagens hundar?


Imorgon är det tenta. Jippi. Inte alls sugen. Sen efter det blir det P I T E Å! Det är jag sjuk sugen på!


Sussa gott!


"Det är svårt att vara hjälte när ingen ser på..."


Kommentarer
Postat av: Jenny.

Jag beklagar sorgen.....;0)

Sen har jag tagit på mig extra pass hela helgen för att ha råd med duvor !! =0)

//J.

Postat av: Emmeli

haha, du är rolig du.



Vilken tid kommer du hit idag??

Mio längtar efter sin morbror :D

2009-03-13 @ 08:52:58
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Madelene

FRÖLUNDAAA tjalalala!!!

Så kan det gå!

2009-03-13 @ 15:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback