Home sweet home!

Sådärja. Då var man hemma igen. Så grymt skönt! Sitter just nu och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Vid min sida har jag ett glas rött, lite längre åt högre sitter mamma i soffan och försöker formatera hårddisken på boxern, under bordet ligger Maja och ur hörlurarana sjunger Ronan på sin nya skiva så underbart vackert! Vad är en brännbollsyra i jämförelse mot det? =)

Blir en välbehövlig dusch nu och sen hänga tvätten och efter det lägga mig ner i världens skönaste säng och slå på Face/Off och sen sova tills jag vaknar. Men duuu så härligt! Imorrn så har jag typ INGET planerat! Å detta är verkligen inte likt mig! Men känns så oerhört skönt att bara ta dagen som den kommer. Ta är mitt nya motto!

På söndag har jag däremot styrt upp en grabbfiskekväll i Djuptjärn! Ska bli hur kul som helst! Klara just nu är: Jag, P-cat, Ronny, Kalle, Macke och Ludde.

Duscha var det. Sussa gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback