Lögde 09

För sjätte året i rad var vi där. Och vilken resa sen!
Nytt för i år var att Håkan för första gången inte kunde följa med.
Karlsson var inte heller tillgänglig. Så Johan "Laxkungen" Andersson
hade stora luckor att fylla men fixade biffen lysande! =)

Har egentligen inte gjort så mycket där borta. Pratat, sjungt och tagit oss
nån öl. Men man behöver inte så mycket mer. En perfekt kickoff inför sommarens
säsong.

En säsong som drog igång på allvar idag! Eftersom vi har snackat sjuuukt mycke
fiske där borta men inte fiskat nått så var abstinensen olidlig när jag kom hem.
Så jag bytte bara mina mjukisar mot ett par simms vadare och drog iväg till
Alterälven. En väldigt lyckad resa. Blev en 25-30 idar tillslut. Ingen jätte men skönt
att komma iväg ut.

Nu inväntar jag min kära mor. Sen blir det nog att slö kolla lite hockey, äta skräpmat och
kanske fixa lite i pojkrummet.

Avslutar med att bjuda på årets Lögdefrilla:

Undertecknad obehagligt rosa...

Tajta linor!


Kommentarer
Postat av: makce

tycker du passar i den där frissen. kör den en provvecka nu i sommar. kommer bli succé!

2009-05-11 @ 21:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback