Ren lycka!!!

Efter en hård dag på jobbet, middag hos systeryster kommer jag hem och har INGA som helst planer för kvällen. Tänkte först åka ut och testa mina nya baitrunners rullar som jag fick idag men insåg att jag först måste sortera och pyssla med alla fiskegrejer. För er som känner mig så vet ni att det är bland det bästa jag vet! Så ut på uppfarten placerades 5 banankartonger, 4 väskor, 4 rullväskor samt några påsar, alla fulla med fiskesaker. Sen började allt det roliga! Nytt för i år är att den tidigare spinnväskan igår kommer att tjänstgöra som metväska. Hant med att sortera alla drag, jiggar och vobbler så spinnväskan är inprincip färdig. Haspelrullarna är också sorterade (har visst 14 st om jag inte har räknat fel) samt nästan alla flöten. Åhh, blev så sjuuuuukt nöjd över den stora flötlådan! Fylld till bredden med Drennan Piker i alla storlekar samt alla storlekar av Drennans nya abborr och mörtflöte. Fiskeporr! Hoppas hinna klart med metväskan imorrn för att sen gå in på flugfiske grejerna.

Nu måste jag dock sova. Ska upp tidigt kom jag nyss på för att hämta ut min nya bettskena.


Mmmmmm! =)


Kommentarer
Postat av: makce

du den flötlådan vill jag ha! skulle passa perfekt i bokhyllan i vardagsrummet :) riktigt vacker!

2009-05-20 @ 14:26:01
Postat av: Micke

Daniel, det finns hjälp för sånt här.

2009-05-20 @ 15:27:52
Postat av: Micke

Daniel, det finns hjälp för sånt här.

2009-05-20 @ 15:29:12
Postat av: makce

det tål att upprepas! :)

2009-05-20 @ 16:21:44
Postat av: Jenny.

Låter som när jag sorterar i mitt smink. =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback