Pojkrummet

Jag och Ludde har slitit hårt nere i pojkrummet idag. Nu är taket klart, väggarna målade ett var samt golvet spacklat där det behövs. Imorrn blir det att måla klart och kanske hinns golvet med att läggas. Ska bli riktigt skoj att få ett pojkrum igen! =) Folk kanske tycker man är dum i huvudet men jag har ju inte bott permanent i Piteå sen jag flyttade hemifrån och till Kalix och började gymn. så ett jätte fint pojkrum är precis vad jag behöver komma hem till =)
Sen att min kära mor bor ute på Hattudden under juni, juli, aug gör mig juh nästan till husägare.

Förutom att jobbat och slitit hårt idag så har jag, Ludde, Nille och Majsan varit ute på en liten fisketur. Målet var att ta nån gädda på ismete men det blev bara en massa mört. Men vädret var heeeelt underbart så gäddans frånvaro gjorde inte så mycket. Sen tog Nille en massa snygga bilder med sin nya super kamera som jag hoppas kunna lägga upp inom en snar framtid.


Oj, nu är klockan alldeles för mycket... Måste få några timmars sömn. Tjingtjong!


Kommentarer
Postat av: makce

jag vill också ha påsklov.

2009-04-16 @ 16:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback