Spotify

Kanske världens bästa påhitt??? Ruskit imponerad! Tack Ludde för inbjudan.
Kom nyss hem från skolan.. Gick ändå som rätt bra och sen hade vi det jäkligt kul.
Sen snackade jag med Niklas och han hade varit och rekat alla vikar igår och våren är
bra mycket senare i år än ifjol. Dvs att fisket inte kommer att komma igång i veckan,
vilket känns riktigt skönt. Siktar nu på att göra premiär på fredag. Ojojoj, kommer nästan
en tår när jag förstår att det snart kör igång igen! Är så sinnessjukt fiskesugen nu!

Är kanon väder här i Ume så blir nog en cykeltur med min lilla tjej så att hon får röra på sig lite grand.
Sen i eftermiddag/kväll står diskning och tvättning på schemat.

Sen en annan grej. Riktigt besviken på mängden kommentarer jag får. Vad ska man göra för att nån ska lämna att avtryck? Nakenbilder? Skvaller? Säg bara till vad ni vill ha så levererar jag!

Tjiiing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nakenbilder & skvaller lätt riktigt bra.

2009-04-20 @ 21:36:05
Postat av: Ludde

spotify är riktigt bra. Varsågod Putte!

2009-04-21 @ 07:13:58
Postat av: Emmeli

Visst är han gullig :-)



Vad ska du göra valborg??

Tjing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback