Back in Pite!

Vilken vecka! Kom hem vid fem tiden idag och hade då jobbat ca 46 timmar på 4 dagar i ett helt sagolikt fint väder! Imorse klev vi upp redan kl 05.00 och körde igång strax innan sex så jag är i sinne (snappat upp det av Niklas) trött! Å inte blev man piggare av vattenkrig och hoppning på jättestudtsmatta hos två grabbar i 7-8 års åldern.. Nä, bara att ta och lägga sig nu. Kanske blir att slö kolla lite fotboll men sen måste jag fortsätta läsa min nya bok, Dexter, alltså boken bakom teve-serien. Riktigt bra! Måste juh vara pigg och utvilad imorrn för först är det tandläkaren strax innan 08.00 och sen kommer Herr Ågren mitt på dagen. Så måste ju visa han vad Pite har att erbjuda!

Sussa gott!


Kommentarer
Postat av: makce

har försökt visa dig i två-tre veckor vad pite har att erbjuda, men du ska ju bara ut i skogen.

2009-06-25 @ 21:17:36
Postat av: makce

heja brazil btw!

2009-06-25 @ 21:18:23
Postat av: Danijäl

makce: Skogen, och framförallt vattnet är mitt rätt element. Inte en stökig terras med en massa fulla människor. Dags att växa upp Markus! Vi fyller 30 år snart...

Postat av: makce

du har så rätt daniel.

2009-06-26 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback