Fiskat ännu mer!

Premiären i Kvarntjärn är nu genomförd. Kan det vara typ 14 året på raken man är där? Jaja, skit i det. Lika trevligt som vanligt var de då. Speciellt eftersom Jon "Hägga" Hägglund var där! Första gången på hundra år som jag fiskade med han. Fisket var dock trögt.. Fick verkligen slita för att fylla kortet. Men det gick. Extra roligt eftersom jag fiskade med mitt lilla Greyline 9 fot, klass 3. Då blir tillochmed båge i kilos klassen en trevlig sportfisk!

Innan Kvarntjärn svängde jag förbi Rokån och metade lite gädda vid gamla bron. Fick som vanligt fisk med bara 2 mindre gäddor.

Sen till hockeyn.. Vill egentligen inte tala om det men fast vi förlorade var det en riktigt, riktigt trevlig morgon!

Nutid, sitter och luktar rätt illa endast i klädd ett par Versace kallingar och firar min dag/kväll med lite öl och vin. Har som plan att möta upp grabbarna grus på 1906 och äga dansgolvet några timmar.

Så, skål på er!

/Still Mr.100%


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback