Mer död än levande...

Men dra åt helvetet så trevligt det var igår! Träffade hur mycke folk som helst och bara kära återseenden. Synd bara att dom stängde så tidigt och att inte alla röjde på dansgolvet =)

Formen idag är dock inte bra alls. Hade ont i halsen igår när jag vaknade och i morse var det riktigt illa =( Så förutom sviterna av en massa öl och vin så har jag ont i halsen, täppt i näsan och känner mig nästan lite febrig. Har varit iväg och cyklat med Maja och svängde då förbi Sunes och tog ett litet lyx till frulle och sen cyklade vi förbi ICA och inhandlade diverse förkylningsgrjer samt att vi hyrde en film. Så ska förflytta mig från köket ner till pojkrummet för att titta på en Christian Bale i hög form och äta dyr chockladglass från staterna.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback