Underbara hund!!

Maja har sedan jag skaffat henne varit min favorit tjej. Men idag förändrades det. Efter hennes fantastiska ståndskall på en orrtupp tidigare idag så ÄLSKAR jag henne över allt annat! Igår såg vi massor med skogsfågel och idag var det samma visa. Dock verkar dom aldrig vilja sätta sig ner, utan flög iväg som om det inte fanns någon morgondag. Hursomhelst, vi traskade på i värmen och hade just tagit förmiddagsfika när myggsurret i öronen byts mot ett intensivt och fast ståndskall. Jag väntar några minuter innan jag börjar ansmygningen. Jag behöver inte gå långt innan jag ser en vacker orrtupp sitta i en torrfura med en skällandes Maja nedanför. Helt jävla underbart! Hon var så underbart duktig! Å, varför kan det inte bli den 25 augusti NU!?!

Kommentarer
Postat av: makce

putte, maja skäller på allt som rör sig. man behöver inte vara duktig för det :)

2009-06-24 @ 13:01:45
Postat av: Danijäl

Höredudu! Du är bara avis! Så jekla svenskt.. Alltid denna avundsjukan... Jätte tråkigt Markus, jätte tråkigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback