Segt..

Kom just hem från träningen som inte blev en träning utan en träningsmatch. Motståndet stod Sandåkern för. Ett Sandåkern som vann div 2 i överlägsen stil. Som ni säkert förstår så gick Sandåkern ut ur striden som vinnare. Dock bara med 12-5. Min egen insats måste jag summera som klart godkänt. -1 i statistiken. Hade bollen gått stolpe in istället för stolpe ut hade 2000-talets drömmål varit ett faktum. Istället fick jag hänga ett friläget.


Sen när jag kommer hem möts jag av trista nyheter på stats.swehockey.se, Lule ligger under med 3-0 efter en period. Kul? Nej! Ska tröst äta bananer nu. Sen blir det Manchester United vs Inter.


Tjing!



"Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt"


Kommentarer
Postat av: Jenny.

AIK AIK AIK !! :0)

Förlåt jag vara bara tvungen !!

Kram !!

Postat av: Putte

Jenny: Duvorna kostar nu 799:- styck! =)

2009-03-11 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback