Back in P-town

Sådärja! Först veckan i fält avklarad. Har bott på en stugby i en liten by som heter Valvträsk. Passerar ni där och funderar på att övernatt så kör gärna nån mil till och ta in nån annanstans för det var fan lite små skabbit.. Men vad gör det, jag är ju inte där på semester! Jobba, sova, jobba, sova etc. Gått jätte bra att jobba och trivs svin bra med "mitt" team. Så allt är frid och fröjd. Om man nu bortser från min dödliga förkylning som attackerade min kropp så fort jag satte mig i bilen på väg hem och slappnade av för första gången sen i måndags.. Visste inte att en förkylning kan sätta sig så lång in i kroppen som på skelettet.. Jätte hemskt! Herregud så synd det är om mig...


Gjorde helg idag strax efter 16.00 och efter ett stort lyx på Sunes så åkte jag iväg och hämtade min lilla tjej som jag inte hade sett sen i söndags! Det var ett kärt återseende från båda =)

Resten av kvällen har jag tyckt synd om mig själv, diskat, packat upp grejer och planerat kommande fiskeresor.


På tal om fiske. Skäms fan! Inte fiskat på snart 2 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!) veckor....... Vill så mycket på samma gång så till slut så blir det bara ingenting.. Kanske blir en sväng med grabbarna grus imorrn och på lördag kanske det blir en sväng med chefen. Allt beror dock på om jag ens kan gå imorrn.. Just nu så känns det inte så.


Nu blir det tvätt av kläder och kropp.


Med vänlig hälsning världens sjukaste människa..


Kommentarer
Postat av: Ludde

känslig kille

2009-06-11 @ 21:46:30
Postat av: makce

"kärt återseende från båda..." du ska inte ta så mycket för givet putte

2009-06-11 @ 22:30:31
Postat av: Henrik

Stugbyar är intressant. Standarden är varierande och inte alls kopplad till priset. Det värsta var när vi hyrde i Åsele och de hade takvärme i stugan. Tog ganska lång tid innan det blev hyffsat varmt på golvet.

2009-06-12 @ 11:06:07
Postat av: Danijäl

Ludde: Men du då!

makce: Stor och tuff som en kalaspuff!

Henrik: Stugbyar är jätte intressanta! Ska bo i Ekorrbo nästa vecka. Återkommer med betyg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback