Söndagsbloggen!

Då har det söndag igen. Satan i gatan så fort tiden rusar fram! Men det gör dock mig ingenting. Det betyder ju bara att det snart är maj och skolan är över!


Gårdagskvällen spenderades hemma med ett gäng grabbar som kom över för att se fotbollen samt för att dricka öl. Jag tippade 3-1 till Sverige här tidigare, men ändrade mig till 0-0 när jag fick se hur planen såg ut. Hant dock aldrig uppdatera detta här så ni får ju helt enkelt tro mig. Bästa med kvällen var inte att jag tippade resultatet rätt utan live spelningen från Piteå. Riktigt vackert!


Dödssynd numer fem, frosseri beskriver dagen väldigt väl bra! Mötte upp Herr Ågren på ICA när kroppen kändes körklar för att där inhandla munkar, dricka, godis, chips, ostkrokar samt sushi. Direkt efter det bar det av till Älvanspizzeria där en gudomlig kebabpizza fick följa med hem.


Att få i sig allt tog en bra stund så vi hant med att kolla " Nothing But the Truth" (Betyg 8) och "Old School" (Betyg 9) och sedan denna film:




(Betyg 10!)


Sen är jag lite besviken på responsen över tävlingen jag anordnade igår. Erkänner att frågan kanske var i det svåraste laget och ska tänka på det till nästa gång. Rätt svar skulle iaf vara att bin firar jul när julen är förbi. makce vinner dock ett tröstpris i form av mitt hemliga recept till att baka världens godaste filbullar!  


Tuff vecka framför mig. Obligatoriska moment varenda dag men detta känns hur lugnt som helst eftersom jag på fredag för 2,5 veckors påsklov! =)


Sussa gott!  


Kommentarer
Postat av: Henrik

Hur gick det med det facit som du efterfrågade. Blev det att akutgoogla eller improvisera?

2009-03-30 @ 09:57:54
Postat av: Anonym

Jaha, här tänkte man på gåtan, skrev ut svar och nu ser jag att du redan lagt ut svaret i detta inlägg! Skandal att ha en sån kort svarstid. :)

2009-03-30 @ 15:38:49
Postat av: Putte

Henke: Blev akutgoogla =)

anonym: Ha! Troligt! Här på enflugfiskaresblogg gäller det att vara på tå!

2009-03-30 @ 16:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback