Trevlig överaskning!

Spelar tillbaka bandet cirkus 12 timmar. Jag ligger nere i pojkrummet och plöjer Heroes S2 (Blev inte Face/Off eftersom jag igår glömde att jag var mitt inne i Heroes igen). Själva serien i sig är juh inte kanske världens bästa men funkar helt klart. Slår igång ett nytt avsnitt och det är då det händer! Det är då hon dyker upp! Kristen "Veronica Mars" Bell! Fatta lyckan när världens bästa kvinnliga skådespelare helt plötsligt dyker upp. Sen ska hon visst vara med i 12 avsnitt!! Heroes blev helt plötsligt hur bra som helst =)

Har just avnjutit en nyttig frukost, eller den var det tills lille John kom inspringandes och säger: "Mormor! Du måste ta min glass, jag orkar inge mer och måste på toa!" En Magnum Vit med jordgubbsmak passar dock ypperligt till fullkornsflingor =)

Nu blir det att inhandla mindre nyttiga saker. Dvs alkohol. Sen ska jag kolla på en present till mamma till imorrn. För ni glömmer väl inte att det är morsdag imorrn?!? Sen ikväll blir det nån form av festlighet med grabbarna-grus.

Peace!

Kommentarer
Postat av: makce

världens bästa kvinnliga skådespelare var kanske att ta i? världens vackraste kvinnliga skådespelare vore kanske en underdrift?

2009-05-31 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback